Snø har ikke kommet enda, men noen forsinkelser har det blitt. Har ikke like god tid til å skrive som før, og ikke like enkelt å skrive ombord heller, da det er dårlig mobildekning i tunnelene. Selv de nye! Etter at Aftenposten skrev ny artikkel om hvor fornøyde vi er, hvor jeg svarte at jeg er fornøyd med hvordan det har vært etter sommeren, så måtte det jo komme trøbbel. Heldigvis er det ikke store forsinkelsene, og de aller fleste har blitt kjørt inn før jeg skal av.
18. november
16:17 - Avgang Oslo S, i henhold til rute.
16:20 - Omstart av toget i Oslotunnelen før Nationaltheatret.
16:27 - Kjører fra Nationaltheatret.
17:24 - Fremme i Hokksund.
Jeg ble 12 minutter forsinket.
21. november
16:17 - Rutemessig avgang Oslo S.
16:45 - Signaltrøbbel i Asker, så vi vil bli forsinket. Står og venter før Asker.
16:53 - Da får vi kjør videre.
17:23 - Vi venter på kryssende tog ved Steinberg.
17:29 - Vel fremme i Hokksund.
Jeg ble 17 minutter forsinket.
25. november
16:17 - Avgang Oslo S.
16:47 - Alarm ved Asker. Må finne ut av den før vi kan kjøre videre.
16:52 - Da kjører vi. Det var visst brannalarmen som hadde gått.
17:25 - Fremme i Hokksund og lokfører kjører ikke langt nok inn på plattform. Så da det ble ny oppføring i dette innlegget. Konduktør passer på at vi går fremover i toget og ut til plattform.
Jeg ble 13 minutter forsinket.
tirsdag, november 29, 2011
Tre novemberforsinkelser
Lagt inn av Per-Erik Broz kl. 21:29:00
Etiketter: brannalarm, materiellfeil, signalfeil
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
2 kommentarer:
Fint at noen fortsatt tar seg tid til å skrive i bloggen. Nå er jo Per-Erik Broz den eneste.
Blir interssant å se hva som (ikke) skjer når nye FLIRT kommer på banen. Men ikke til å forstå at JV ønsker å legge ned Steinberg. Vi enkle trodde jo at målet var å få flere inn på toget (og ikke ut på veiene).
Apropos tunneler, er ikke den nye tunnelen mellom Sandvika og Lysaker påfallende humpete og med overraskende mange sleng på sporet til bare å være noen måneder gammel?
Legg inn en kommentar