mandag, februar 09, 2009

Trøblete dag for NSB

Som dere kanskje allerede har lest i dagens tidligere innlegg, så har det ikke hvert lett å reise kollektivt i dag. Jeg derimot føler jeg slapp nogen lunde billig unna.

Lillehammer toget jeg pleier å ta var meldt 53 minutter forsinket inn til Drammen, valgte derfor å ta Lillestrøm toget som også var noe forsinket.

06:38 - Lillestrøm toget skulle gått.
06:46 - Toget kjører fra Drammen.
07:15 - Toget skulle hvert fremme.
07:21 - Toget ankommer Nationaltheatret.

Forsinkelse: 6 Minutter.

I motsetning til Per-Erik så opplevde jeg ingen problemer med T-banen fra Nationaltheatret til jobb.

Etter jobb møtte jeg igjen på litt kaos med togene. Hjem igjen tar jeg normalt sett Skien toget som går 13 over hver time ifra Nationaltheatret. Ja, jeg gikk riktignok på ett Skien tog cirka 16:15, men det var Skien toget som har avgang fra Oslo S 15:43.

Selv om jeg for min del var i Drammen til normal tid, så blir fortsatt resultatet:

Forsinkelse: 30 Minutter.

Jeg trodde vi var vant til snø i Norge jeg?

0 kommentarer: