fredag, august 10, 2012

Signalfeil Oslo S

Det er signalfeil ved Oslo S, og alternativ transport fra Skøyen.

05:53 - Kjører fra Hokksund i henhold til rute.
06:54 - Står fortsatt ved Lysaker
07:00 - Vi kjører fra Lysaker
07:08 - Står utenfor Skøyen og venter på klarsignal.
07:17 - Vi kjører mot Skøyen.
07:19 - Fremme ved Skøyen. Vi skulle vært på Oslo S for 30 minutter siden. Jeg tar bussen herfra til jobb istedenfor å være med buss for tog videre. Hadde jeg vært mer våken hadde jeg tatt bussen fra Skøyen.

Jeg ble 36 minutter forsinket.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tilbake fra ferie, så det er en stund siden jeg ble utsatt fra innfallene til NSB. Det gjør også at jeg merker bedre ting som er endret. Og da jeg tok tog hjem merket jeg at sørgående tunnelspor fra Sandvika nå er blitt plagsom med kast i sporet, spesielt i begynnelsen av løpet. Det er faktisk stedvis vanskelig å lese en avis slik en slenger i stolsetet.

Det meste er sleng (side til side), men stedvis er det humper (opp og ned), men selv om det var begge deler da sporet ble åpnet, synes jeg at det er langt mer sleng nå enn før. Dårlig fundamentering?

Kjenn etter selv.