mandag, januar 04, 2010

Problemene vedvarer

07:22 - Toget kjørte ut av Hokksund stasjon som vanlig. Jeg var allerede varslet av ei venninne som tok toget tidligere om at hennes tog var innstilt på Lier stasjon. Så jeg var forberedt på problemer.
07:46 - Drammen. Vi venter på signal for å få kjørt videre. Får beskjed ikke lenge etterpå om at det er et tog som sperrer ved Lieråsen tunnel. Estimerer avgang innen 10 minutter.
07:55 - Vi kjører ut fra Drammen stasjon.
08:09 - Står i kø i Lieråsen tunnel. Venter på å få kjøre inn på Asker stasjon. Det er trangt om plassen på Asker på grunn av brannen og kjøreledningen som falt ned.
08:17 - Vi er framme i Asker. Vi kjører inn i nye Asker tunnelen og jeg sovner...
08:48 - Framme ved Nationaltheatret.


Jeg ble 33 minutter forsinket.

1 kommentarer:

Gunnar Schei sa...

Mandag morgen, tok 1814-toget. Det var 6 min forsinka til drammen, 23 min forsinka til Oslo

Mandag ettermiddag. Skulle ta 15.19 toget. Det kom aldri, men tok i stedet 1545, som var nesten presis. Dette toget var bare et togsett, dermed manglet et halvt tog. Ca 30 forsinket til Drammen